Jüpitaklı Lulu – Kedili Hayat Hikâyeleri – 3. Bölüm – Ne yiyor bu kedi?

Açıkçası bu soru bence “Ne yemiyor ki bu kedi?” şeklinde sorulmalı. 😒

Jüpitaklı Lulu’yu eve getirdiğimizde, nasıl olsa sokak kedisi, dışarıda şimdiye kadar kim bilir neler yedi, bizde de artıklardan falan yiyecek bir şeyler çıkar nasıl olsa diye düşünmüştüm. Ama yine hiç düşündüğüm gibi olmadı doğrusu.😱

Lulu ilk geldiğinde et verdim. Yemedi. Asdfjhfj. Annem dedi ki “fakir sokak kedisi o, ne bilsin eti. Eppek ver sen.” Ekmek verdim. Yedi. 😀😀😀 Vah garibiiim diye acındık, eti bilem bilmiyor. 🤓

Her fırsatta gerçek bir çöp kedisi olduğunu ispatlıyordu. Yemek kabına yemek koyuyorsun, burnunun ucuna koyuyorsun, yok illa o çöp karıştıracak. 😁

Luluuuu, o geri dönüşüm çöpü annem. Çıkmaz oradan sana yiyecek.

Su ayrı bir problemdi. Su kabından su içmiyor kedi. Bu kadar ilginç bir şey olamaz. Abdestten dökülen suları yalıyordu mübarek hayvan. Ya da tuvalet tasından içiyor.😀 Yavrum kabınla su duruyor, susadıysan asil bir kedi gibi kabından içsene. İçmiyor. Baktım yapacak bir şey yok, suyun içine iki taş attım, lık lık içmeye başladı asjdhffk. Su kabı olarak da tuvalet tası aldım. İşe yaradı. 😁

Ne güzel düşündüm, maşallah bana. 😀

İlk zamanlar yemek çok problem değildi. Mama hiç almadım zaten. Kuru kuru o ne yaa, yazık hayvana. Her öğün de aynı şey. Iyk. 🤢

Evde olanı paylaşıyordum. Yiyecek artıklarından veriyordum. Bayıla bayıla yiyordu. Nihayet sokak kediliğinden ev kediliğine yükseldi dedim. 😉

Tabi ev hali, her zaman kedi için uygun bir şey denk gelmiyor. Gittim mamaların içeriğine baktım. Tahıl, et, bolca aroma, bira mayası… Ay ben daha güzelini yaparım dedim ve kediye yemek pişirmeye başladım.💞

MMMM nefiiisss

Şöyle az suda tavuk haşlıyordum mesela. İçine etini didiyorum. Biraz bulgur, çok az tuz. Sonra ciğer pişiriyordum yine az suyla mesela. Ya da yine az suda kemikli et haşlayıp biraz pirinç…

“Yimakta ni var aneeeyyyy!”

Başta saldırıyordu yemeğe ama sonra burun kıvırmaya başladı. Anladım ki yine sınıf atlıyor hayvan. 💆💆💆

Sübhanallah! Yahu ben çocukları makarna ile büyüten insanım. Seni kendimizden iyi besliyoruz. Bak kendisi de şahit, bir gün gittim ki kız onlara yaptığım makarnayı bırakmış, kedinin tavuklu mamasını yiyor. Daha da ne yapayım, aaa. 😒

Aldım karşıma konuştum. Yahu sen duvardaki sineği, yerdeki böceği yiyen organizmasın. Tek eklem bacaklı yesen iyi. Eve getirdiğimizde kâğıt yiyordun yahu, ip yiyordun. Sokakta çam iğnesi bulup yiyordun. Biz bizim evdeki karıncaları yersin diye sevinirken sen şimdi kalkmış benim pişirdiklerime burun kıvırıyorsun. Bu ne hava dostum? 😒

Anladım ki hayvan burjuva olmuş. Uyduruk kıytırık yemekler istemiyor. Fırında pişecek ya da kızartılmış et yiyecek. Bak seeeen! 😒

Kendi yediğimiz yemeğin iyisini vermeye başladık ama bizim yediğimiz de kesmez oldu kendisini. Evet, yine sınıf atladı. 💆💆💆

Gören de kediyi et balık kurumunun sarayından gelin getirdik sanır. Bir nazlar, bir edalar. Onu yemem bunu yemem. Miyavv başka ne var yiyecek? 😒

Kahvaltıda pankek, süt, peynir, hindi füme, yumurta sarısı.

Öğlen süzme yoğurt, kızarmış tavuk ya da kırmızı et.

Akşama balık ya da köfte, kızarmış patates.

Hele şimdi hamile. Ben 9 x kim bilir kaç canlıyım modunda, gerim gerim geriniyor. Sabah 5:30’da kadınbudu köfte kızarttım hanıma. Miyav miyav miyav, önüne gelene kadar susmadı. 😒

Zaten karantinada evdeyiz. Göbeklerimiz mayalı hamur kıvamında. Ramazan da geldi üstüne. Yetişemiyorum evdekilerin boğazına. Bir de premses çıktı başıma. Bulgurlu köfte mi ister hanım, içli köfte mi, kadıbudu mu, tavuğunu şinitzel olarak mı alır, sote olarak mı, yoğurdu normal mi yer, süzme mi ister, sütüne baldan hoşlanır mı?…

Ay dün bulamadım yedirecek bir şey, mantı haşladım premsese. 👊

Bu ne yaaa! Biz de doğurduk yavrum, hiç böyle havalanmadık. Ben kuskusla üç can besledim. Senin havan kime? İngiliz kraliyetine veliaht mı doğuracaksın? Ben zamanında prenseslere ayar vermiş insanım. Senden mi çekineceğim?Dayayacağım takır takır mamayı, göreceksin gününü! O olacak, aaaaaaa!😒😒😒

😻

Bakma öyle sevimli sevimliiii.

😻😻😻

Şiştt sana diyorum bakmaaa.

😻😻😻😻😻

Tamam tamam gel, ay canı ne istemiş benim güzel kızımın? Biftek mi? Oluuur. Patatesi püre mi istersin yanında kızarmış mı? 😉

😁🤓♥️🐈

Share and Enjoy !

0Shares
0 0
Yayım tarihi
kedili hayat olarak sınıflandırılmış

17 yorum

  1. Vay be menüye bak yeminle canım istedi. Benim kızlara okudum olsa da yesek dediler🙂 kedi yemeği onlar 😲
    Aman secce bacı kız karaçiden hatun olmaz diye bi laf var. Çöp poşetinde sunum yap 😂

    1. Hahahah dün de çöpü parçalamış kemik almış kaçıyor.ayol etini sen yedin onu da gariban sokaktakilere bırak dedim. Karnını doyurduk da gözünü doyuramaduk baciiim

  2. Ya çok tatlı..😍hepsi mi aynı bu mubareklerin..sokaktan gelen kendini Cambridge düşesi sanmaya başlıyor anacım..bizimki de aynı..baktım yetisemiyorum.kuru mamaya geçtim.ucuzundan aldım. Alerji yaptı tüyleri döküldü🤦 şimdi kilosu 40tl mama yiyor hanimefendi .. ama en sevdiği şey tabii ki ton balığı.

    1. Kaptan memo ton balığı vardı ucuzca. Ay bakayım iyi aklıma getirdin. Dardaneli biz yiyemiyoruz 😁

  3. Eee yapana değil yaptırana bak demişler. Demek ki hanım doğuştan bir küçük hanfendiymiş, bu yakında dışardan yemek de söyler bacım🤭🤭bi hat alın verin hanıma.

  4. Ay benim kara kızım da sokaktan geldi, şimdi mamadan başka bişey yemiyor, bizimkide geldikten sonra doğurdu aman bı naz bı niyaz, koca yatağı 2 ay zabdetti iki bebesiyle, bide tasimiyodu beni cagiriyodu bı yere götüreceği zaman, özel şoför gibi kullandı beni

  5. Benim kedim de durmuş su içmezdi. İlk koyduğum anda içerdi sadece. Suya taş koymak gerçekten harika fikir. Ama direnmeyi bırak mamaya geç. Kuru mamaya bir başla ne diye bunca zaman kendime eziyet etmişim diyeceksin. Hem tüyleri de güzelleşir. Haftada bir yaş mama ya da ton balığı verirsin ödül olarak. Sık sık farklı şeyler yerse ishal olma tehlikesi var. Ben bir kere peynir verdim. İshal oldu sonra öğürerek uğraştım. Temiz mama diye bir yer var nette. En ucuz mama ve kum orada.

    1. Acil durum.icin.mama.alayim diyorum. açıkçası sadece mamaya alışsın istemiyorum. Bakalım hayirkisi. Dediğin yerden kum alayım. ♥️

  6. Vay sen jupitakli kraliyet lulusuna yediği önünde yemedigi ardında biz bile böyle nazlanmadik a bu arada sen Kate’e akıl verdin ama Meghan eksik kaldı sana küstü zagar kraliyet ailesinden ayrildi☺️☺️

    1. Valla kardeş Megan gelin gelirken bir eltiyle geçinme yazısı yazayim dedim Ramazan’a denk geldi, ağzımı açmaya halim yoktu. Eltiler birbirine girdi. Sonra kraliyet ten ayrilirkene yazacaktım o da bir şeye denk geldi, yazamadim. Baktım ki iki daha ellemesem İngiliz kraliyeti çökecek. Hiç sesimi çıkarmıyorum şimdi 😁

  7. Kızın makarnasını bırakıp kediye yaptığın tavuklu mamayı yediği bölümden sonra kendimi tutamadım. Uzun zamandır böyle kendimi kaybedercesine güldüğümü hatırlamıyorum.

    Milletce sosyal mesafeyi koruyarak birlik, beraberlik ve morale ihtiyacımız olan şu mübarek ve bir o kadar da zor günlerde vallahi ilaç gibi geldi yazıların.

    Şimdi bloğu baştan sona tekrar okuyarak kahkahalarla gülmek ve aralarda hüzünlenmek suretiyle yüz kaslarımı gerginleştirip hamur işi ve tatlı yemekten salmış olduğum göbeğimi hoplata hoplata bir nevi spor yapmaya karar verdim.

    Allah senden razı olsun.

    ♥️♥️♥️♥️

    1. Dileeeeek, motivasyonun tavan yaptı yorumun sayesinde. Hemen yarın yeni yazıya basliyorum. 😁💞

  8. Sürekli sıvı yiyecek tüketen kedilerde zamanla diş tartarı olur. Bu da hayvana rahatsızlık verir. Hatta ömrünü kısaltır. O yüzden sulu yiyecekler nadiren verilir. İyi bir kuru mama alıp onunla beslemek hem ekonomik hem de daha sağlıklı. Özellikle dişi kedilerde beslenme sorunları ve yeterince şu alamama zamanla böbrek ve mesane sorunları yapıyor. Netice: Kuru mama ve her daim ulaşabileceği taze su.
    Kediler hasta olduklarında hasta olduklarını sahiplerine göstermek için alışkanlıklarının aksine odanın orta yerine işerler.
    Kediler félin ailesinden ama soyuna bir yerlerde maymun karışmış olabilir. Yani aslanla makak maymunu karışımı bir hayvanla karşı karşıyasınız. İlk defa kedi bakıyorsanız Allah yardımcınız olsun. Aslan gibi yer maymun gibi soytarılık yapar.

Zeynep için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.