Geçtiğimiz cumartesi güvenlik elime bir kargo tutuşturdu. Kır Çiçeği yayınlarından bir demet kitap gelmişti. Bebelerden çok ben sevindim vallahi. Kitapların resmini çektim göstereyim diye ama şeytanın eniğini kaybettiği evimde şimdi fotoğraf makinesi arayışına girip bebelerin uykusundan bana kalan şu üç beş dakikayı da boşa harcamak istemiyorum. İşte yeni kitaplarımız:

üçüz doğurmuş anaları, kırk bin kere maşallah!

İlk kitap bir anda benim ve oğlumun favorisi olan Yavru Baykuşlar kitabı. Allah’ım bu kadar şeker bir şey olamaz. Kitap geldiğinden beri oğlan peşimden anne baykuş oku, baykuş oku diyerek koşuyor. Ayrıca kendisi ilk kez metinlerine sadık kalarak okuduğum çocuk kitabı oldu. Bebelerim mi büyüdü, kitabın dili mi çocukların yaşını yakalamış tam bilemiyorum. Neyse uzatmayayım, bununla ilgili bir yazı yazacağım zaten.

bi elmer daha

İkinci ve üçüncü kitap da kızımın favorileri. Hani soruyordunuz ya +1 yaş çocuğu için ne alayım diye. Aha bunlar süper. Resimler harika. Kalın sayfalı zaten. Yırtılma bozulma ihtimali de yok. Verin ellerine, dişlesinler, tükürsünler, ısırsınlar, yalasınlar, kitaba doysun yavrucaklar.

elmer meşhurmuş meğersem, tanıştık, fan kulübüne girdik biz de şükür

Meşhur Elmer’ın bir kitabı daha. Ama henüz bunu okuyamadım bebelere. Örümcek adamı biliyorlar da süpermenle tanışmadılar henüz. Hele onu bir öğrensinler, sonra süperfile geliriz. Her şeyin bir sırası var değil mi ama.

Veee son kitabımız daaaa benim gibi tutkulu ayı adayları için gelsin ta daaaaaaaaam

bir yerden hatırladınız mı??

Evet, bu son kitaptan bizde bir tane daha olduğu için o da kaka kitabı gibi çam sakızı çoban armağanı hediyeler kategorisinde okuyuculardan birine gitmek için pazartesiye kadar sitemizde misafir olacak. Bir ayı kitabı da siz isterseniz çekilişe katılmak için bir yorum bırakmanız yeterli. Çekilişi yine nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bilen varsa hayrına random.orgu nasıl kullanabileceğimi anlatabilir mi acaba? Bu arada çekilişi duyan duymayanlara söylesin. Sonra yok sen söylediğinde ben tuvaletteydim, duymamışım / vallahi siteye girdim de öyle bir çekiliş mekiliş görmedim gibi sitem yorumları istemem arkadaşlar. Ona göre!

 

Paylaş: