Amma da abartmışım ha!

Geçen gün eski resimleri karıştırıyorum. Hani sürekli şikayet ettiğim, çocukların ilk iki-üç yılına ait resimler. O dönemi kâbus gibi hatırlıyorum. Ama işin ilginç yanı resimlerde hep kocaman gülüşlerim var. Allah Allah. Kan kusup kızılcık şurubu içtim diyerek instagirllük mü yapmışım acaba diye baktım. Yok yahu. Pek içten kahkahalar. Kafayı mı çizmişim acaba dedim? Çocukların emziği ağzımda gezdiğim resimler dışında gayet de aklı başında görünüyorum yani. Bir anlam veremedim. Sonra dedim ki, acaba yanılıyor muyum? Çocukların ilk yılları sandığım kadar zor değil miydi? Ben mi abarttım? Resimlere tekrar tekrar baktım. Ve cevabı buldum…

EVET BEN ABARTMIŞIM!

Neydi bu kadar yakındığım acaba?

Yavrularım daha ilk yıllarından beri kendileri yeyip içiyorlardı.

Afiyet bal şeker olsun canlarım. Çorbanızı da yatakta mı alırsınız, pencere pervazında mı? 😉

 

Evet, masaya oturun derken aynen bunu demek istedim. Aferin! 😉

 

Ooooh yarasın! 😉

 

Her buldukları yerde ve şartta fısır fısır uyuyorlardı.

Ohhhh! 😉

 

Anlıyorum tatlım, ben de ayağım havada daha rahat uyuyorum. Evet bana çekmişsin, aynen. 😉

 

Ooooh ikindi güneşi güzele derler. Üzerine doğru araba gelirse biz uyandırırız, sen keyfine bak. 😉

 

Yer daha serin, eveeeeet. Buzdolabını da deneyebilirsin. Yazın orası da rahat oluyor diyorlar. 😉

 

Adı çek-yat ama çekmek şart değil tabi. 😉

Daima birlikte takılır, kimseye ihtiyaç duymazlardı.

Ay evcilik mi oynuyorsunuz. Yine epey fırtınalı bir evlilik sanırım. 😉

 

Kendi işlerini kendileri yaparlardı.

Ellerine sağlık, ne güzel toplamışsın yatağını. 😉

Ev işlerine yardım ederlerdi.

Sen alt kattakileri kırdın, kardeşin de üst kattakileri mi kıracak? Peki canım. İş bölümü harika şey, evet.

 

Ay siz olmasanız nasıl toplardım bu kadar çamaşırı canlarım yeaaa. 😉

 

Yemeklerini kendileri yaparlardı.

Yumurtayı kırmanın pratik yolunu mu buldun? Aferin sana! 😉

 

Giysilerini kendileri seçer, kendileri giyerdi.

Koleksiyonundan hangi parçayı seçeceğine karar verebildin mi?

 

Evet, harika bir tercih. Bu renk açıyor seni.

 

Gerçekten renk uyumun harika. 😉

 

Yıkanma işi de onlardaydı.

Elbise ile yıkanmak daha pratik evet. Hem onlar da yıkanmış oluyor, doğru.

 

Zaten günün büyük kısmı sokakta geçerdi.

 

uzak çekim

 

yakın çekim

 

Efendim? İçtin mi o suyu? Sorun yok, yukarı bağın ahırından geliyor. Yabancı yer değil.

 

Ay ben hastayım sokağa çıkamıyorum diye sokağı mı eve getirdiniz? Ay canlarım yeaa.

 

Alışverişi onlar yapardı.

Çakmak önemli tabi. Evet. Aniden evi yakmak falan gerekirse kibrit aramayalım.

 

Tek sorun pandufları ile tuvalet terliğini karıştırmalarıydı. Ay o kadar kusur kadı kızında da olur.

Terlik terliğe benzer, haklısın.

Ben niye bu yavruların günahlarını almışım? Utandım valla. 😉

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

14 yorum

  1. Kendilerinin yiyor olması ilham vericiydi gerçekten ikincide ben de blw denedim bu yüzden iyi de oldu.sen abartmıyordun madam secce durumlar malumumuz♥️Ama büyüdüler bile maşallah ne güzel

  2. ikiz annelerinin sesi secce bacı ?????? bazı fotolar o kadar tanıdık ki, bakarken kendi arşivimdeki benzerleri geldi aklıma ? ama tuhaftır aynı şeyleri hissediyorum 3 yaş öncesi fotolara bakarken. hayatımın en zor günleri olmasına rağmen fotolarda neşe, mutluluk, tatlılık var ne hikmetse…?

  3. o zamanlar bebelerden sebep geceleri uyuyamadığımdan, antidepresan niyetine açar bikaç yazınızı okur moral bulurdum. yıllar geçti, hastalıktan uyuyamadığım bu gece dedim seccenin son yazılarını okumamıştım, açıp okuyayım ilaç niyetine. hakkatten iyi geldi, kendimi daha iyi hissediyorum şu an ?? güzel yazılarınız için çok teşekkür ❤️❤️❤️

    1. ulyacıııım mesajını okuyunca ben de kendimi çok iyi hissettim. teşekkür ederim. geçmiş olsum

Esma Güngör Moğul için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.